Assalamualaikum...Ahlan Wasahlan....


Selamat Datang ke Laman Saya..Jom masuk...

Sabtu, 8 November 2008

Berita Menyedihkan...

Dapat call daripada student..inthiran n praba...salah seorg pelajar aku meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya.Khabarnya dia menunggang motorsikal dengan kawannya di Temiang...Tak dapat dipastikan sama ada dia si penunggangnya atau pun pembonceng...Karthikayen...Sedihlah jugak sebab budaknya baik,tak banyak karenah dalam kelas walaupun bukanlah seorang pelajar yang cemerlang,atau pun baik dalam akademik...tapi kalau setakat nak lulus dalam SPM nanti rasanya memang boleh..esp untuk subjek aku...Bahasa Melayu...patutla aku nampak sejak belakangan ni dia tak berapa ceria selepas deepavali..jarang nampak dia nak tidur dalam kelas.Tapi sehari dua dalam minggu lepas..dia agak penyenyap dan tidur dalam kelas.....Dah ajal,Tuhan nak ambil kita bukan kita tua atau muda...dah ajal..dan itu yang telah tersurat dalam perjanjian kita dengan Pencipta....Semoga kejadian ini menjadi ikhtibar kepada pelajar2 aku yang lainnya............

Tiada ulasan: